Гарантійне та сервісне обслуговування в інтернет-магазині «Розвилка»

На всю техніку та супутнє обладнання поширюються гарантійні зобов'язання. Гарантією забезпечується відсутність міських дефектів. Гарантія надається на термін від 2 тижнів на начіпне та причіпне обладнання, до 1 року на техніку з бензиновим, дизельним ДВЗ, електродвигуном. Гарантія підтверджується гарантійним талоном із печаткою та розписом компанії-продавця. Талон видається клієнту при отриманні товару. Ми рекомендуємо перевіряти комплектність, відсутність заводських дефектів протягом перших 14 днів після придбання товару.

Ремонт або заміна товару компонента в товарі (деталі, вузла) відбувається безкоштовно для споживача на наступних підставах:

  1. Несправність не є наслідком некоректної експлуатації, недбалості, неправильного регулювання споживача.
  2. Несправність не є причиною природного зношування або вироблення ресурсу деталі, виробу.
  3. Товар (виріб) не ремонтувався, не перероблявся, не розбирався користувачем або майстернями на частини окремі вузли (двигун, редуктор), крім дилерського сервісного центру компанії «Розвилка».
  4. Усі претензії щодо якості товарів приймаються, тільки якщо недоліки були виявлені та рекламація заявлена в період гарантійного терміну.
  5. Якщо техніку було розібрано або розукомплектовано, то гарантійні претензії не приймаються.

Покупець має право вимагати заміну товару на новий, якщо протягом гарантійного терміну змінювався або проводився ремонт тричі одного вузла.

Гарантія не поширюється:

  1. На несправності, що виникли внаслідок застосування витратних матеріалів (палива, ПММ) неналежної якості.
  2. На витратні матеріали (гідравлічні шланги, паливні фільтри, регулятори заслін, електропроводку, пробки баків, диски, пружини, кільця, свічки, сальники, гумова амортизація, приводні ремені, форсунки).

Обмін та повернення товару

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ви можете обміняти або повернути товар протягом 2 тижнів за умов:

  1. Що товар не експлуатувався, немає слідів використання (відсутні потертості, подряпини, земля на фрезах, виїдена фарба продуктами ПММ).
  2. Товар укомплектований (має бути ЗІП, інструкції, гарантійний талон).
  3. Заводські елементи маркування, ярлики із серійними номерами.

Як проводиться обмін та повернення товару?

Обмінювати товар можна будь-якого дня тижня з понеділка по суботу з 10.00-19.00. У ці дні та час зв'яжіться з відділом продажу. Відправлення товару відбувається також за допомогою кур'єра, в тому ж порядку, як ви отримали товар. Витрати доставки клієнт бере на себе.

Умови гарантійного обслуговування

Гарантійне обслуговування виконується сервісними центрами компанії «Розвилка» за наявності фірмового гарантійного талону. Зверніть увагу, на гарантійному талоні має бути така інформація:

  • назва та модель техніки;
  • номер серії;
  • ПІБ, друк та підпис продавця;
  • дата продажу;
  • номер сервісного центру.


Залишилися питання?

Ми Вам передзвонимо

Відправити